Snicksnack i Seaboy!!!

På måndag då jag var på väg från en familjeundervisning så ringer Grisen, Osku å Matias å vill att jag skall komma och föra dem till Seaboy. Ok, jag hämtar dem och för dem till hamnen via moottorivenekerho. Noo, sen åker jag hem för att se på Desperate Housewifes och sen hade jag tänkt se på BECK, men ve och grym fasa...det kom inge BECK. Så jag tänkte att jag kanske ändå skall ta och åka iväg till Seaboy och se så att de inte ställer till med något ;-) hehe! Tar med lite rester från min fest...och ja det gläder dem stort ;-) Så sitter vi där då i typ två timmar och snackar om världens stora saker. Och väldigt VIKTIGA saker.

Sen åker jag hem...då de går i bastun. Det var en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Osku

Verkligen kul, kändes som den var lite väl kul på tisdagens morgonföreläsningar...:)

2005-11-11 @ 16:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback