Helgen!

Hade jätttttekul i helgen! På fredag satt vi bara vid Dallas å hade lite halv booring. På lördag skulle vi sitta här hemma hos oss (jag,Arto, Matias å Grizen) å t.ex. inte fara på krog...pga många olika orsaker ...nååå nog om det. Sen där en halv elva så börja Arto säga att vi kanske borde fara nånstans iaf. Efter en liten stund så hoppa vi i en taxi å for till gigglin marlin. Där var det hålligång för fullt. Och det allra roligaste var nog det att jag träffade så många personer som jag inte träffat på jättelänge...Peter, Nina, Anders, Henkka å SamiÄ. Man har ju hunnit bli gammal och glömt bort hur roligt man har haft med dessa personer...men nu fick man uppleva det igen...
...jag lovade åt Peter att jag skulle skriva om nåt på min blogg...men kommer inte ihåg vad det var. Kanske han ville att jag skulle lägga in nå bilder...men tyvärr så kommunicerar inte vår dator och min kamera så det kanske blir bilder lite senare....
Kul hade vi i varje fall...det är ju det som är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback