Onödigt i kvadrat

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt ok då jag har ledig kväll
Favoritgodis:salmiak
Är det nåt du absolut inte äter: korvsås
Kläder just nu: jeans (blake kanske de heter), svart topp hm och en rosa sjal från jim å jill
Musik just nu: shakira + allt möjligt som kommer på radio
Vad sa du senast: tack å hej då
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Njaa om jag är e tvungen så skulle det väl bli 1700-talet i frankrike
Sommarplaner: Saloonen förståss...oj vad jag längtar redan nu på sommar å turister
Fisk eller badkruka: Allt annat än fisk...simmade kanske 2 gånger förra sommaren trots att jag åkte båt varje dag!!!!
Saft eller alkohol: Blandat ja tack
Hur många kuddar sover du med: 1-2
Favoritväder: sommardag...inte för varmt å inte för kallt...(typ 2 dagar om året är såna)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, ett hus å alla mina nära och kära
Spelar du nåt instrument: räknas mobilen????
Morgon- eller nattmänniska: Natt...alla gånger
Sparare eller slösare: Både och men har fattat att vill man ha nåt så är det bara att spara...
Bästa film: = svåraste frågan så jag svarar ALLA beck filmerna
Tror på liv på andra planeter: si
Kommer du ihåg din första kärlek: ja...det gör ja väl...
Tror du på mirakel: till viss mån
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jaaaa!
Ser du på kärleken som ett misstag: Vadå misstag...?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 sku väl va okey!
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: JAAA!
Snarkar du? Det händer

Stjärntecken? skorppare
Rädd för insekter? Lite grann men framför allt allergisk
Äckligaste insekten: knott...fy faan va di får till stånd!
Största svaghet: ush va svårt...next....
Det här är jag bra på: undervisa, sticka, scrappa, snacka skit, laga mat, klaga....
Bästa bok? Nånting vidunderlig kärlekshistoria..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? trolla fram pengar
Vad vill du jobba som? FBI.agent och fotomodell
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Big mac från Fyron!

Skriver du dagbok? Ja är in på min 30+ bok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? En älg då jag fyller 40
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt
Gungar du på stolen? nej,det går inte
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej...farligt för ögonen
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? jo det är jag nog...inte rädd kanske men det är otäckt
Saltar du på maten? Aldrig
Gillar du att sjunga? i bilen sjunger jag
Anser du att du är stark? Nej

Brukar du sola? Sällan
Vad gör du om du får hicka? Vänta tills det går om
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? Älgar, Persbrandt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback