Översvämning

Har varit på A´s villa i helgen och hjälpt våren lite på vägen. Så nu kanske den kommer lite snabbare och det inte svämmar över så mycket. Sen på kvällen satt vi i seaboy å käka pizza å sen somna jag...så är det sen då jag ätit å tagit en lonkero.
Idag var vi på mässan å kollade lite vad de hade där. Så nu har vi dundermedel mot smutfläckar på textiler...om det int går bort (olja från a´s byxor) så tänker jag kräva pengarna tillbaka!
Sen for vi till Voitby och kollade på översvämningen som var ganska enorm. Då vi åkt iväg så hade vattnet stigit med typ 3 meter på en kort stund. Helt gäälet!
Sen for vi till fransmanni och åt...jamiiii! Å nu kom jag hem och har jobbat lite och A for till tipuberget och dona lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback