En lista så här på onsdag kväll

1. Var hittade du den här listan? princessleiahsplace
2. Var är dina föräldrar födda? Samma som jag
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? säkert nå fotojuttu
4. Vilken är din favoritrestaurang? Saloonen förståss...amarillo
5. När badade du i en pool senast? Tk-opisto...nej lehtimäki då jag gick en mini dykkurs
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Många
7. Hur många barn vill du ha? 2
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Rave och jätte skrän
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Samma som förr
10. Vad har du för TV-kanaler? de vanliga + lite extra svenska
11. Har du åkt moped någon gång? ja suttit på
12. Har du busringt någon gång? Jepp
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nja tror inte det
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? boring...spanien...fråga på nytt i januari, tyhmä!
16. Har du en egen trädgård? Nej
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hälge
18. Kan du alla orden i nationalsången? ja på svenska då så kan jag nog
19. Badkar eller duschkabin? Kabin...jag HATAR badkar...det är det onödigaste som finns
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? jag har nog inte sett så många filmer
21. Favoritpizza? Boba fett
22. Chips eller popcorn? Chips
23. Vilken färg på läppstift använder du? läppglans...
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Say what???
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej jag skulle ju ändå vinna överlägset!
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? 15 personer på jobbet, sallad och broccolipaj
28. Favoritchoklad? Fazerina
29. När röstade du senast? I senaste valet
30. När åt du en hemodlad tomat sist? minns ej
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej
32. Är du bra på matlagning? Klart!!
33. Klarar du att tanka själv? ja
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? nej
35. Pepsi eller Coca Cola? Både och men som light och max
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja...grodkläder på prisma
37. Vad var det senaste du handlade? Prisma
38. Har du kräkts offentligt? Som bebis
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sann kärlek vinner nog
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
41. Har du ringt något betalnummer? Nej inte vad jag vet
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja om man inte längre har känslor för varann
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mamma kanske eller moffa
44. Hade du mycket hår som liten bebis? nja inte så värst
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? vet ej
46. Vad har du i din väska? En massa crap + lite till
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Bloggar...om jag har tid
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag och mina närmaste är någorlunda friska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback