Work

Åbo resan är över och jag kan meddela att den var rolig och alldeles för kort! Träffade ca 12 av mina gamla klasskompisar och shoppade lite. Vi var på svarte och drack lite på fredag kväll och på lördag sprang vi runt i hundra olika butiker och sen for vi en sväng till nådendal. På söndag blev det pikapika till -joki och sen hem.

Har jobbat nu två dar igen. Trots att det var kul i Åbo så var det nog väldigt trevligt att vara tillbaka i skärgården. Igår då jag slutade jobbet typ klockan 23 så läste jag en stund och sen somnade jag. På söndagen skall jag till Nagu på läger. Kommer tillbaka på fredagen och då bär det väl av på jobb samma dag men om jag hörde rätt så sa bona att jag får vara ledig ännu på fredagen och far på jobb först på lördagen...romukeräys= myyycket att göra.

Vill ha: en villa och en lägenhet...vi har diskuterat huslån med banken och de har gett oss klartecken...Så nu fattas bara the asunto. Så om någon vet om en bra billig 3 rummare på över 80 kvadrat så hör av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback