Abc...+ sånt...

A is for age: 25
B is for booze of choice: Jallu
C is for career: Cia ;-)
D is for your dad's name: Piidör
E is for essential items to bring to a party: myself =)
F is for favourite song at the moment: Shakiras - Hips don't lie eller Lordi eller Pelimies...
G is for favourite game: rappakalja
H is for home town: Finland
I is for instruments you play: Naaaaannnn!
J is for jam or jelly you like: Salmiak
K is for kids: Not ännu tyvärr!
L is for living arrangements: Sambo i en tvåa
M is for mother's name: Anita
N is for name of your crush: Arto
O is for overnight hospital stays: 2 dagar käkoperation
P is for phobias: di de jääävla mössen på S.
Q is for quotes you like: Mä oon mä....
R is for relationship that lasted the longest: Detta
S is for sartorial style: allt möjligt
T is for time you wake up: 10.15
U is for underwear: ja =)
V is for vegetables you love: Broccoli och majs.
W is for weekend plans: Jobbbbbbbaaaaaa
X is for x-rays you've had: meni
Y is for yummy food you make: paj
Z is for zodiac sign: Scoprion
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: De som vill...
Ä är för älsklingstrend: klänningar å jeans
Ö är för en önskan just nu: mera pengar

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Arg på mig själv men det börjar bli bättre
Favoritgodis: Salmiak-lakrsial
Är det nåt du absolut inte äter: Saltgurka, korvsås...annars är jag villig att prova för att se. Och förståss Avocado...å kiwi men det är jag allergisk mot
Kläder just nu: Topp å jiiins
Musik just nu: nope det är tyst
Vad sa du senast: hyvä juttu kiitos!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vet ej
Sommarplaner: Jobba
Fisk eller badkruka: kruka...
Saft eller alkohol: Alkomahåål
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sommar och sol typ +25
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min pojkvän, mat och en Targa
Morgon- eller nattmänniska: Natt utan tvekan.
Sparare eller slösare: lite både och faktiskt...det beror på vad jag sparar till.
Bästa film: Älskar komedier
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Nej...vet nog inte vem det var tror jag!
Älskar du henne/honom fortfarande: Kommer inte ens ihåg honom.
Har du några homosexuella vänner: Nej jag tror inte det...UT UR SKÅPET DÅ BARA!!!!!
Tror du på mirakel: Inte direkt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är det väl?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det beror på vem det är frågan om.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej...hittills så har det inte varit något misstag
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två.
Är du kittlig: ja
Rädd för insekter? Nej men jag tycker att de är äckliga
Äckligaste insekten: kackerlacka
Största svaghet: Mitt humör
Det här är jag bra på: Det jag jobbar med...jag är social om jag vill!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? bota människor
Vad vill du jobba som? FBI-Agent..eller åtminståne spela in en film var jag är det!
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Jag både bloggar och skriver dagbok....30 st nu
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Alltid RÅDDIGT
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej...det kan skada ögonen
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster om jag äter med kniv och gaffel...annars höger
Är du rädd för blod? jag är inte rädd för det men jag vill heller inte se då det strömmar ur folk! Spec. barn
Saltar du på maten? Nej absolut inte förutom då jag gör ugnslax
Gillar du att sjunga? Ja men jag kan inte
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? Ja men jag tycker att det är skittrist
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej
Snusar du? nope
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? vatten (kallt)
Har du en besatthet? Tidningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback