En liten bild!

En liten bild!
Var tvungen att lägga in en bild...den är lite suddig(eller "tärähtänyt") men rätt så fin o man inte ser den som en jätte stor bild.

Work i kvadrat har det varit för min del. Det är en sån himla tur att man har så många bra arbetskompisar och stamkunder...annars så skulle man ju inte orka med. " Knack knack" hehe...man måste ha lite inside humor för att orka ibland...och fantasi krävs det när "nån" söndrar glas med efterrätterna på så vi får göra nya. Sori B men jag var tvungen att skriva det! :-)

Imorgon har jag lite jobb i stan och sen bär det av ut igen. A köpte 2 tidningar och ett par skor åt mig idag...så nu är ju midsommarn räddad. Nu skall jag fundera om jag skall gå ut till strampen på en eller om jag skall packa eller vad jag nu skall göra. MEn skall lägga in lite fina bilder först!!!

Hej svejjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback