En liten lista igen...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
han inte mycket på dessa drömmar, utan mera på det stora kristningsgille (Röde orm)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
F: Kläder som är våta
3. Vad var det senaste du såg på tv?
F: Jurassic park
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
F: Typ 00.05 kanske...(ääh 23.50 är den)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
F: Ljud från tv:en
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
F: MedPia på stan och köpte Plaza
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
F: andras bloggar
8. Vad har du på dig?
F: Fleecekläder...det är kallt i Finland idag
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
F: ja, jag drömde att jag var gravid i 17 veckan och att jag var på jobbet och skulle ha typ några jobbiga testkunder och de skulle se hur jag klarar av att handla situationen
10. När skrattade du senast?
F: typ med pia på stan
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
F: många tavlor som är målade av min farmor + ett älghuve såklart
12. Har du sett något konstigt på sistone?
F: nej inget jag kan komma på just nu...
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
F: I brist på annat att göra
14. Vilken var den senaste film du såg?
F: Såg en del av jurassic park just men före det så....näää jag minns faktiskt inte...kan inte varit nåt bra.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
F: En stooor targa och en ännu större lyxbåt att ha vid min villa i monaco. Ett stort hus vid havet här var jag bor. En volvo xc90 och min pojkvän får välja vilka bilar han vill ha. Sen så skulle jag ha en lägenhet i stockholm, en i NY, en i LA, definitivt en nånstans i thailand, en i spanien....sen räcker det nog med bostäder tror jag. Sen skulle jag givetvis köpa en massa fina och dyra kläder och ordna en massa roliga resor runt om i världen för min familj och mina vänner. Så skulle jag betala mina  släktningars skulder och så skulle jag operera min käke igen så att jag skulle börja se normal ut. Ja...det skulle jag göra!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
F: Att jag tänker alldeles för mycket
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
F: Få bort alla pedofiler
18. Tycker du om att dansa?
F: Ja det är kul ibland
19. George Bush?
F: Han sköter stt och jag vill sköta mitt utan att han lägger sig i !
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
F: Det tänker jag inte svara på!
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
F: Definitivt om mina vänner och min familj kunde komma och hälsa på ofta!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
F: Du får göra vad du vill här! And no moore work!
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
F: Ingen skall svara på dessa frågor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback