lista lånad av pricessleiahsplace

Idag: Hämtat datorn, varit till apoteket, köpt födelsedagspresent åt A, lagat mat...
Igår: Slutade jag på 2 jobb
I förrgår: jobba jag på 3 ställen
Imorgon: Göra vad jag vill för en gångs skull!
I övermorgon: Ev baka en kaka åt gubben och ta det lugnt.

Humör just nu: PMS
Stjärntecken: Scorppare
Väder: Blåsigt
Bästa egenskap: Jag e juh så snäll.
Sämsta egenskap: Jag e juh så snäll...å gnällig om jag vill....

Favoritmånad: Augusti och juli och Januari 2007
Tv eller film: Tv
Bok eller tidning: Både och..men helst tidning då om jag måste välja
Bar eller nattklubb: Bar...
Arbete eller skola: Arbete

Morgon eller kväll: Kvällar
Klädsel just nu: Rosa fleecekläder + en stor ljusblå fleece filt
Sällskapspel eller Tv-spel: sällskapsspel
Kramas eller pussas: kramas
Promenad eller bio: promenad men bio om det är frågan om beck

Öl eller vin: vin
Godis eller snacks: både och
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: kommer ej ihåg
Komiker: Andre Wikström
Skådespelare: Persbrandt
Artist: de ä ju så många

Stamgäster på din blogg: You tell me=) ingen aning...jag tippar på Peter och Osku
Förhållande eller singel: Förhållande
Hetro, bi eller homo: Hetero
Kärlek eller vänskap: oj vilken fråga...att man skall välja på de två...sjukt!
Glasögon eller linser: Solglasögon
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: STÄDAT!!!
Restaurang eller hemlagat: Restaurang
Tävling eller lek: Bus
Jacka eller kappa: Kappa
Stark eller svag: Stark
Brun eller blek: Brun
Favoritbutiker: HM...faan va jag e tråkig. Eller egentligen så tycker jag ju inte ens om hm...så jag svarar inga!

Favoritnöje: shoppa, scrappa, titta på tv, umgås med vänner å A etc...
Favoritmat: Klimpsoppa, tortillas etc.
Fjantig eller tuff: TUFF
Händer eller fötter: Händer
Sparare eller slösare: både och!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback