lista

Senast sedda film: minns ej
Senast köpta skiva: kanske Geir eller nej canto finlandia
Sparar till: Thailand
Väntar på: Att min man ska komma hem om två dar och förstås på thailand
Pålägg som gäller: Bara smör...
Dagens dryck: Vatten
Senaste boken du läste: Kuslig likhet, eller började på den igår
Senaste maträtten du åt: Orientalisk fisksoppa
Senaste klädesplagget du bar: rosa kläder
Senaste repliken du yttrade: va tyst det är här
Senaste personen du träffade: Marika vi msn
Senaste personen du pratade i telefon med: Min syrra Emma
Senaste personen du fick brev av: nordea
Senaste gången du sov: Inatt
Senaste saken du köpte: 2 paket ibuxin
Vad har du gjort idag: det ena och det andra
Gillar du svarta kläder: inte helsvart
Hur tidigt stiger du upp: varierar stort beroende på om jag skall på jobb eller inte, idag blev det nog 11
Vilken färg har du på håret: Brunt
Vad har du för färg på ögonen: Gröna
Var har du ont: I ryggen
Vad lyssnar du på för musik nu:En gammal kasett från typ 1998, lööv meikin haart breikkin...
Vad tycker du om idrott: Det suger STORT
Vad har du för klocka: Nokia ;-)
Favorit godis: Lakrisal
Dyraste plagg du köpt: Säkert mina puma skor eller min columbia jacka eller nåt sånt
Har du jobb: ja det kan man ju säga!
Vad fick du på ditt senaste prov: säkert 4
Favoritämne i skolan: Teckenspråk
Något du är stolt över: öööh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback