Lizta

PERSONLIGT:
1. vad heter du? Petra
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag behåller nog mitt namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Pamela eller Sabina
4. vilket stjärntecken är du? Scorpion
5. vilken årgång är du? 1980
6. vart bor du? i Finland
7. bott utomlands? Nej...eller jo en månad i stociz
8. flyttat antal gånger? Alltför många typ 10
9. vart skulle du vilja bo? Spanien
10. vilken skolklass? går inte i skolan
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag är redan men jag skulle kunna tänka mig att jobba en tid i någon klädbutik kanske.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 173
2. hur mycket väger du? 50-nånting
3. hårfärg och frisyr? Brunt med utväxt permanent i väntan på att det försvinner.....
4. ögonfärg? gröna
5. mest nöjd med? varierar från dag till dag
6. minst nöjd med? alltför långa ben
7. skostorlek? 37-38 beroende på skor
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? nej

FAVORITER
1. filmer? komedier
2. låtar? just nu så tycker jag om att lyssna på allt som kommer på radio. + gamla godingar...
3. årstider? Sommar å Höst
4. mat/dryck? Tortillas och lemon lonkero
5. djur? Älg
6. färg? rosa, svart, röd...
7. parfym? cambell
8. tv-program? Inget just nu...det är ju sommar...eller ev. sex and the city repris..
9. ämne i skolan? Teckenspråk
10. sysselsättning? oj du det är många det...undervisar...serverar....etc.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? ingen idag, men columbia då jag är på jobb
2. vad använder du just nu för skor? mina röda puma

3. favoritfärg på kläder? rosa, rött och svart
4. favoritmaterial på kläder? jeans
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett par jeans och en svart topp
6. favoritaffärer? hm men jag är i köpförbud med mig själv...
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inget just nu...köpförbud! Här ska sparas nu!
8. favoritmärke? Gina tricot
9. vad har du för byxstorlek? 28/36
10. vad har du för tröjstorlek? s

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? har inget eget
2. vilken färg på tapeterna? vita med nå ränder elä nå sånt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? kirsikka och blått (urk)
4. favoritmöbel i rummet och varför? ev. soffan men njaa...
5. vad vill du ändra där inne? Jag vill flytta till en ny!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? båda
c) dator? jepp
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en stooooor björk
8. vad gör du oftast i ditt rum? tittar på tv eller "datoriserar"
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min pojkvän...sällan nuförtiden dock...han e ju bortrest
10. favoritpryl i rummet? älgarna kanske

BLANDAT
1. vad heter din morfar? han heter Esko
2. vad har du i din:
a) jackficka just nu? papper
b) skolväska just nu? har ingen
c) handväska eller liknande just nu? pengar, läppglans, kalender, penna, papper, hårgrejer, solglasögon, nycklar...
3. vad är du beroende av? Salmiak....och tidningar...tror jag..men det är mammas fel =)
4. vilket land kommer du i från? Finland
5. vilken sorts lipsyl använder du? gul labello och dermosil
6. vad tror du på? mig själv
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ev.lut
8. vad köpte du senast? En cheeseburgare och vatten och en räkburgare och glass.
9. har du nåt husdjur? nej
10. vad bor du i? i höghus

GREJER
plånbok: marimekko
tandborste: en röd
smycken: förlovningsring
solglasögon: Moore
underkläder: rosa å svart
nagellack: mavala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback