Me like!

Me like!

Oh vad jag är sotis på alla som kan se den nya Beck filmen. Måste nog kolla på nytt om den t.ex. skulle gå nånstans i hesa...då åker jag nog dit.

Jaha vet ni vad som har hänt idag då????? I helgen så fick jag en glasbit (eller nån sticka eller nåt) i min tumme och igår och idag har den börjat kännas av. Den är så djupt att jag inte kunde få bort den...så jag for till hälsocentralen...och med den inställningen: om jag måste vänta och ni säger till mig: -lilla flicka gå hem med din tumme så blir jag SKITarg. Men det gick inte så. Jag fick gå in efter 5 min (!!!!!!!!!) och den manlige sjukskötaren var väldigt duktig och tog mig på allvar. Han trampade ut och in i rummet och hämtade saker en stund och sen började han att öppna "såret" eller vad det nu kallas och så tog han en sax och klippte lite. Det tog inte så värst ont men det var lite obehagligt. Han fick ändå inte ut biten så nu har jag ett spec. plåster som skall "suga upp biten" så att den kommer bort. Fungerar i 90% av fallen så jag får väl hoppas på det då. Det som är det jättedåliga är att jag inte får bada bastu...hallåå liksom det är midsommar för fan. Som tur satt han med extra av plåstret och sånt så att plåstret hålls på så jag kan ju gå i bastun om några dagar och sen lägga på ett nytt. På fre-lörd är det inte så viktigt men på torsdag så har vi vår juhannusrieha så då skulle det ju vara kul att gå i bastun. Nååå vi får se. Hur jag skall kunna diska, bära mat åt kunder och sånt är ännu lite oklart, men jag köpte engångs handskar + ett par tjocka ordentliga så det ordnar sig nog!!!
Anyway...nu måste jag börja gå och sova skall ju på jobb imorgon klo 9. Ha det så bra och Ha en riktigt skön Midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback