5 drömyrken

1. FBI-agent
2. Ha ett eget café nånstans i södern...spanien....grekland...italien...
3. Ha en egen liten brudklänningsbutik
4. Arkeolog
5. Festfixare

6. Lyxfru (dvs. göra vad jag vill dagarna i ända OBS detta vill jag bara göra en tid!!!)

7. Leksaksaffär
8. Fotograf som enbart fotar brudpar och förlovningspar och kanske bebisar oxå...

Jag kan inte hålla mig till 5 så det blev 8.

9. Pysslare som gör en massa pysselgrejer

Ok det blev 9, men nu räcker det. OK detta är tillagt efteråt 10. Modell det vill jag nog oxå vara...supermodell!!!!Sitter här och väntar på att tvättmaskinen skall tvätta klart så att jag får lägga in lite mer kläder. Sen skall jag laga laxfrestelse och bara ta det lugnt!!! Sen skall jag gå i bastun och sen skall jag HA en lonkeeero! Måste väl åka och köpa en sån. Hoppas att A köper på vägen hem från h:fors!


Ikväll skall jag gå och sova tidigt...var uppe så himla länge igår och var så trött imorse. Har nog kanske sovit lite tokigt oxå för jag har jätteont överallt...konstigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback