En liten lista igen...

One three hill eller O.C: O.C.
Ute- eller hemmakväll: Gillar både och
sex eller mys: Både och
Salt eller sött: Salt = salmiak
lyx eller budget: Skulle väl vilja ha lyx men det blir budget
sommar eller vinter: Sommar. Jag hatar vintern!
När är du Född: 1980
vad har du på dig en ledig dag hemma: Lököhousut, yösukat...
Favoritresturang: Amarillo och gustav wasa
Favoritfilm: Dirty dancing och allt (nästan) med Persbrandt
Drömväska: Nån snygg stor brun...
Har du barn: nej det har jag inte
födelseort: Vasa
Smeknamn: Pepa
Favoritfärg: Rött, rosa, blått, svart...
Drömprins: **** och persbrandt
Har du varit kär: Jadå
Favoritlåt : SVÅRT! I love you, goodbye. + ca 450 till!
Maträtt: Pasta och Lax.
FavoritResemål: Ingen aning har ju varit till så några ställen. Thailand
Favoritblomma: Gerbera
Tycker inte om: Saltgurka, kaffe, att flytta...
Senaste sjukhusvistelse: Förra veckan då jag hämtade min nya silikontandställning
Favoritdricka: Lonkeo
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: blå
Vad gör du när du är uttråkad: försöker att hitta på nåt roligt!
Missbruk: Salmiak
Vän som bor längst från dig: jaiks vilken fråga...ingen aning....
Vad retar du dig mest på: ååå det är mycket det.
Läggdags: 22.30 SENAST...(men jag går aldrig så tidigt)
Nagellack: Alltid...fransk manikyr...om jag orkar göra det
Husdjur: nej never
Skostorlek: 38
Syskon: 5 stycken systrar....3 gamla två nya.
Favorit pålägg: Ost (myrskyluodon kermajusto)
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Cancerfonden...äääh jag vill ha 35 miljoner att ge bort!
Vilket är det vackraste ordet: Hav
Bästa bok du läst: Den vidunderliga kärlekens historia
Är du Internetberoende: JA
Favoritparfym: Campbell
Gillar du snö: NEJ
När köpte du något åt dig själv sist: Idag...bensin...kul!
Vilken är din bästa egenskap: Jag är snäll, har humor och är så där allmänt trevlig.
Senaste pojkvännen: ****
Vilken film såg du på bio senast: FC Venus
Senaste köpta skiva: Celine Dion och Pulp Fiction soundtrack för samlare.
Favoritgodis: Salmiak
Studier eller jobb: Jobb
Bästa kompis: Pia, Bona, Anna, Osku, Matias, Grisen.....+ många till!
innerstad eller liten ort: mittemellan
Favorit bloggar: Mammas förståss...den e ju helt ny!
Nytt eller vintage: Både och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback