En liten lista om mej igen...

Schampo: Loreal
Balsam: För tillfället Dermosil tror jag det heter
Duschtvål: Olika men gillar såna som doftar kokos.
Duscholja: Nivea har jag använt nån gång
Kroppspeeling: Dermosil
Ansiktspeeling: Nej
Leave-in för håret: många olika burkar i skåpet som jag aldrig använder
Hårinpackning: XZ
Ansiktskräm: oriflame
Rengöringsservetter: använder jag inte
Rengöringsmjölk: nej
Ansiktsolja: nej
Hudlotion: bepanthen hihi...
Deodorant: använder väääldigt sällan...tror att jag har en nivea i skåpet
Parfym: Naomi Campbell är min favorit...den håller på att ta slut....så den använder jag sällan nu för tiden(bara speciella tillfällen), Lopez, Kenzo och Celine Dion hittas även i mitt skåp.
Bas: ibland...ingen aning om märket
Concealer: dermosil och amway
Mascara: Loreal, dybble extension =skiitbraa! och sådär till vardags maybelline unstoppable
Rouge: nöy
Läppbalsam: dermosil
Handcremé: 2 olika rosa flaskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback