List it...

Här är vad jag föredrar när det gäller...
-Väskor
Me like....jag har hur många som helst men bara några som jag använder. Skulle vilja ha en ny som e brun och har lite fickor och så...måste kolla nu till hösten om jag hittar nån fin!
-Skor
Eihän tähän uskalla vastata mitään muuta kun että Kari E:een kengät tietenkin...kaikki ne hienot....exacto, uranus, jupiter ja beso...olipa siinä planeettoja kerrakseen...! ;-) Gillar både högklackat och lågklackat...puma skor och andra sneakers....Men det vad jag saknar = ett par äkta Bitch-stövlar!!!
-Solglasögon
Har ett par stora av märket more&more....eller är det moore&moore????
-Byxor
Lite tråkigt kanske men jeans....mååånga såna fiiina!
-Badkläder
Bikini...har en skitsnygg från halens....
-Jeans
Lee....nja...jag använder alla de jeans som är tillräcklig långa...så jag skiter nog i vad det är för märke!
-Toppar
Jag är nog tråkig men nästan alla mina toppar är från hm
-Klänningar
Åååj jag ÄLSKAR klänningar men har så sällan möjlighet att ha....och jag kan sitta i timmar och bara titta på vackra brudklänningar
-Smycken
Använder väldigt sällan...kan inte riktigt ha på jobbet....
-Ytterkläder
Svart och rött. Dunkappa som är beige, dunjacka som är röd...jeans jackor....etc....
-Bubbelvatten
Vichy...har jag börjat dricka nu i sommar...förr tyckte jag att det smakade blä...men nu går den ner, konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback