Turku Åbo

Då dii...då var man hemma från Åbo då, har varit på pikavisit och hjälpt Anna lite med flyttandet (jaa eller övat för mitt eget flyttande;-) Har shoppat lite grejer till vår nya lägenhet och så + lite kläder förstås! På fredag var vi till Amarillo och åt och på lördagen spenderade vi hela dagen i mylly och så på kvällen så satt vi och skummade genom gamla foton och gamla tider...ASKUL!!! Sen for vi iväg till Börs där världens tröttaste Pia nobbade en Rolls Royce typ...men det var bra...han var desperat! Jaa sånt!

På torsdag kväll blev det klart att BOSTADEN ÄR VÅR! Så nu blir det lite remont och sen flyttar vi. Jag kan ju passa på att gratulera Peter som oxå han köpt lägenhet! Själva flyttandet är aldrig kul men sen när man väl är på nya stället så är det härligt. Jag har flyttat så många gånger så jag vet att det är BLÄÄÄ!

Nyt tämä tyttö on dead meat så nu skall jag gå och sova! Imorgon jobb + lärarmöte etc etc etc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback