Back from Kalajoki och sånt

Nu är vi tillbaka efter en kul helg i Kalajoki. Tänkte få både spader och ruter när vi kom fram till "Lurkinkuja", ministuga utan ugn...jep jep. Tänkte bli lite desperat där ett tag, men det ordnade sig så att vi fick en annan stuga för en natt, men UGN wow! Så vi fick laga all mat där tills nästa dag då vi flyttade in i den röda stugan igen. Vi var ut och gick och kollade på is-situationen, åt god mat, badade bastu, lyssnade på musik och kollade på Idols...och ja just det spelade Trivial.

A for på jobb igår och jag redde upp lite i arbetsrummet här hemma. Det andra skrivbordet är nästan tomt nu. Fick våra SKITSNYGGA bilder igår av Peter och vi skall bestämma oss för någon av alla de 10000 fina bilderna och sen skall vi börja laga i ordning inbjudningskorten. Idag är det exakt 130 dagar till bröllopet (var in på en hemsida som ett par har gjort som skall gifta sig samma dag och samma tid som oss)...och där stod det så....så nu är det ju bråttom att börja ordna.

Men nu skall jag planera lite jobb och sånt. Om jag hinner skall jag försöka få in lite bilder oxå...det är ju ett sånt jätteprojekt nuförtiden det!

Kommentarer
Postat av: Peter

Heips... nu hitta ja hit igen!

Se till att få upp lite bilder på boy-bändet nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback