Dagen denna är over!

Har suttit på skolning halva dan jobbat lite och avslutat en kurs. Fixat lite nya skor :-) Helt ok dag faktiskt, fast förmiddagen och kursen var nog ganska jobbiga. Bara tre dagar kvar, sen åker jag på resa till Åbo. Skall bo hos en kompis och shoppa lite glaspärlor om jag hittar såna. Hade lite bilproblem...mondeon har skit däck = jääättedåliga däck. Min bil startade inte imorse för den har dålig laddare och accu och vad det nu var och Hannas fiat har avgasrörBIGproblem. Så hmmm vilkn bil skall vi ta ner till Åbo...And the winner is Sakkorengas Mondeo. Detta för att de inte lovat regn och den är mest trygg så där om man inte ser på ringarna öum hmm jaa...

Och min brudklänning har anlänt, men jag kan inte hämta den före i Maj :-( Vi hinner inte åka ner före det uuuäääh. Nå bara att vänta!!!

Ja just det och så vet jag nånting som inte ni vet...haha! Men ni får nog veta det snart...man kan ju inte berätta allt genast heller! Hihihihihihi! Men det är en URKUL juttu, åtminståne jag tycker det!!!!

Imorgon har jag oxå lååååång dag...får se hur det blir på torsdag...sover väl hela kvällen då jag för en gångs skull får. Nu blir det sängen och soova sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback