Glad Påsk

Imorgon åker vi iväg till Kalajoki på två-dagars semester. 8 pers blev sist å slutligen så det är ganska bra tycker jag. Måste och handla ännu idag...urk. Prisma kommer att vara såååååå fulllt! Men det är lika bra att gå dit och handla, där finns allt. + att jag får kolla på ett par skor som jag kanske vill ha, måste prova dem först. Jättehärliga turkosa med liten klack, en sån där passlig så att jag inte blir 1 km lång. Måste kolla, ehkä sopii, ehkä tilaa kanske kanske...!

Har hostat 2 nätter i sträck  så att jag varit vaken ännu 2-tiden. Hostmedicinen hjälper inte riktigt och jag vet inte vad som hjälper länge. Skall ta med min astmamedicin till kalajoki, men vet inte om det är till någon nytta! Skitkul att vara sjuk på påsk.
Synd att man inte har någon egen villa att vara vid. Skulle ju definitivt bli billigare än att hyra, men nu får man ju prova på det här oxå.

Nu skall jag börja packa lite, om jag gör det imorgon så tar jag med en massa onödigt. Om jag nu får tänka igenom lite så blir det nog bra!

GLAD PÅSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback