Turku-Åbo

Då di nyt ollaan kotona turuust. Oli tosi kiva viikonloppu. Shoppailua, kavereiden tapaamista ja vähän biletystä. Shoppailusta käteen jäi: Ruskea villapaita lindex, hinta noin 5 euroa, 2 pikkarit hinta noin 2 euroa (molemmista), huivi, Artolle synttärilahja = ei voi tänne kirjoittaa :-), ankkuri-hius-juttu, paperia ihan törkeesti...ja hei...uskon että ne vaaleanpunaiset kirjekuoret kelpaa herralle. Niin joo ja sit kävin vaihtamassa ne kengät kenkä mekkassa...vaarallinen paikka se...sisään vaan hoida juttus ja ulos...muuten ei tule mitään. Kenkähullu ku on!!! Muuta en oikeastaan ostanu...ruokaa...ihanaa tex mex...

Tänään kun ajoimme Hannan kanssa sieltä Turuust niin rupes tuleen ihan törkeesti vettä ja räntää ja tuuli vain voimistui, en meinannu päästä Hannan ovesta ulos sit ku lähdin. Kamalaa...siinä sitten sakkorenkailla mennään. Ja muuten toi Mondeo syö bensaa ihan kamalasti. PrimaVera on hyvä siitä...se ei syö liikaa!

A ja minä ollaan koko illan yritetty löytää sopiva fontti ja kas kummaa se löytyi, ei se minkä mä olin ensin ajatellut mutta yks toinen hieno. Kutsukortti teksti rupee oleen pian valmis...ainakin se på svenska. Ja tänään saatiin lopullinen prototyyppi valmiiksi, vaikka olin ihan ärtyisä kun tulin kotiin ku ei ollu moneen tuntiin syöny mitään. Vedin sit siinä vähä nuudeleita ja tunnin sisällä tein riisiä ja kanaa...pohjaton...oikeasti pohjaton olen!!!

Kuvia lupailin...niitä tulee...siis meirän asunnosta...mutta ei tänään, mun nukkumaan menoaika MENI jo 10 min sitten. Eli ehkä pitäis mennä nukkumaan. Huomenna GLADA WAPPEN ja toivottavasti vähän merellä oloa...sen näkee sitten.

Ei muuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback