Julen är snart här

image195
Ja...julen närmar sig men vi har ingen snö. Här är en bild på Pia då vi var ut och gick på isen en vacker dag förra vintern.

Idag skall vi på 4-års kalas, men vi trodde först att det var 3-års kalas. Vi har tydligen hoppat över ett år :-) Så nu får vi se om presenten alls är kul eller om den är löjlig. Återstår att se!!!

Imorgon skall vi till Mam å Kjell en sväng och fira lite jul där. Flickorna kommer oxå, så det blir lite julklappar. Sen på julafton skall jag till Mommo å Moffa och fira BIG Christmas. Efter det har jag inget planerat. Skall vara på jobb på torsdag...det måste jag komma ihåg ;-) Skall till ett helt nytt ställe så det blir lite spännande. 3 dagar där och sen får jag återvända till min bas.

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback