Bläää

...så känner jag just nu. Det är fredag och klockan är 21.28 och jag sitter hemma framför datorn. Vaddå gammal liksom. Emma frågade om jag blivit gammal....jeppp! Det skulle finnas så mycket KUL som man skulle kunna göra nu, men här sitter jag. Talade just med Bona och han föreslog att vi skulle fara till Dallas på en...och det var ju precis det som jag hade tänkt föreslå åt honom. Vilken telepati alltså. Men vi får se om han orkar då han kommer från jobbet. Och jag är nu verkligen inte bästa sällskapet just nu. Jag är på dåligt humör och skulle bara vilja fara bort från denna stad en stund. Efter Thailands resan var det ganska ok att komma tillbaka och jobba men nu så känns det som om jag behöver semester igen. Jag skulle kunna åka iväg på SPA...ööh det är nog inte riktigt min stil men varför inte. Om några veckor har jag en kurs i Tammerfors så då slipper jag bort lite, på jobb visserligen men iaf. Och nu verkar det som om jag känner en stor del av de som kommer dit, eftersom vi var på läger samtidigt  i somras, så det låter som att det blir en trevlig helg. Det hoppas jag innerligt!

Nu tror jag att jag skall ta en lonkero och varva ner lite från en grymt stressig vecka. Jag norde ha en guling i kylskåpet så jag tror att jag skall ta den...den hålls ju kall nu då vi inköpte såndär "coolers" i Thailand. 

Jo, det skall jag göra, ta en lonkero och "dream me out of this town" (konstigt...jag som annars trivs så bra här)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback