Gott nytt år på er alla...9 dagar kvar tills Thailandsresan!

Gott nytt år på er alla...9 dagar kvar tills Thailandsresan!

Här är en bild på vårt kommande hotell. Skall bli så härligt att äntligen åka iväg. Har lite ont i ena örat...ev inflammation i käken...lite meddusiin så blir det nog bra!!! Vill ju inte få ont i öronen på flyget heller!

Kom idag hem från Valsörarna....det var kul att vara där över nyår. Igår var jag upp i fyren och kolla utsikten. På kvällen sköt jag "valoraketteja" från tornet...kul. Kul att se var A jobbar och träffa hans arbetskompisar.

Nu skall jag surfa på thailandsguiderna så att jag inte missar något viktigt som man bara måååste åka och titta på!!!


Ja just det...orkar nog inte göra någon ny blogg så medan vi är i thailand så skall jag försöka att skriva så mycket som möjligt eftersom det är dyrt att ringa och ännu dyrare att ta emot samtal där. Så jag skriver HÄR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback