Lite IKEA och sånt

Idag har vi varit på ikea och shoppat lite. Vi skulle till skansen och kolla men det var så jäkla kallt så vi åkte inte. Jag shoppade bara lite servetter och sånt...jag kan ju inte precis köpa en soffa eller ett bord...

ESC gick ju inte så bra fasr Finland var bäst och ishockey gick inte bra det heller. 

Är bara så trött hela tiden. Jag hatar att vara så här trött hela tiden, jag har nog vitaminbrist.

Just såg vi på Wallander filmen poch nu kollar vi på nån halv psykologiskt störande äckelfilm som ändå är ganska bra, men jag skriver lite för att jag skall kunna sova inatt, annars så tänker jag bara på filmen. Som tur är det inte en skräckfilm, såna ser jag inte på länge....blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback