Bostadsmässan i Vasa 2008


Här ett väldigt fint minibadrum. Lite lantstil. Me like!

Jacuzzi....med havsutsikt...vill ha

Vardagsrum.

Kolla in taket, skithäftigt.

Svart bastu

Sovrum med väggord. Har funderat på ett väggord till båten. Skulle gärna ha ett hemma också. Hmm var???

Detta är mitt favoritvardagsrum. VILL HA!

Pool på bakgården.

En till miniwc. Denna heter Petra. Väldigt bra namn ;-)

Detta var väldigt fint men ger lite intryck av att vara tråkig. Jag saknar en färgklick av något slag. Lite turkost kanske?


Här var också en fågeljuttu. Jag gillar ju de där stjärndynorna jag :-)

Denna var lite speciell med grått å rött och en liten nyckelpiga på stenarna.

Inredning by Casa.

Urhäftiga stenar.

Gillar tavlan och dynorna men INTE de blåa.

Gillar vass-juttun där. Och glasburkarna...

Här är en bild över egnahemshusen på området. Från allra första början har jag gillat det röda Emmi-huset men när jag kom in insåg jag att det inte alls var min stils hus utan ett riktigt Somppi hus. Hela familjen Somppi skulle kunna flytta in där ;-) Sååå deras stil. Själv gillade jag torni talo = huset med tornet. Häftigaste köket fanns i det som är näst längst bort med vitt och svart. Det hade han från Inno inrett. Det var fint. Sen Uutelas hus det blåa (tv-huset) gillade jag pga. vinkällaren och stjärnhimle-jacuzzin.
Om jag realistiskt skulle välja ett hus så väljer jag Kastellis aika.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback