En lista för en gångs skull ;-)

1) Vad åt du till frukost? Jag åt ett bröd med ost, ett glas vatten och lite jogurt med mysli.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Hmmm...måste vara min facebook bild tror jag
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Mamma
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...Svart
8) Yoga eller löpning? Nej
5) När var du arg senast? Idag då Kjell hämtade mig och berättade vad som hänt med båten de sålde. Fyyy faaan för skitstövlar som inte håller vad dom lovat.
6) Ditt bästa minne från skoltiden? Svååårt....hmmm...kompisarna kanske
7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Matematik
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Båda :-)
10) Vilka tidningar läser du regelbundet? amelia, inredningstidningar speciellt skärgårdsliv
11) Favoritkaraktär i deckare? Läser inte deckare men jag svarar Gunvald Larsson
12) Teveprogram du aldrig missar? Grey grey grey
13) Vem är du avundsjuk på? Jag kan berätta vem jag INTE är avundsjuk på. 1. Alla härliga människor som sitter i bussen på väg ända ner till h.fors 2. Personen som sikat till det ordentligt sen när Kjell får tag i honom!!!!
14)Din bästa revansch? E lite dålig på sånt
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? Sämsta är ju inte så svårt att gissa, det vet ni nog men bästa...svarar Hanna som jag hade som chef under denna vecka!!!
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta? Saltgurka
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Persbrandt
18) kaffe eller te? ej på båda
19) skostorlek?38/39
20) hur ofta är du på Ikea? Ganska sällan tyvärr
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? En villa, ett hus, bilar (2st), En liten bostad i t.ex. Thailand och en hög med fina kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback