Sommaren lider mot sitt slut

Så är det faktiskt. Får hoppas att det blir en snörik vinter i år. OK, det är ju inte ens höst ännu egentligen. Men det känns så pga blåsten och det allmänt kalla vädret.
I går började jag på mitt nya jobb. Det är helt ok, men lite weird är det förstås då ALLA är nya. Känner ingen i huset från förr. Men det har gått riktigt bra och bara man kommer igång så.
Helgen var URTRÅKIG. Jag hade en känsla av att jag varken såg någon eller pratade med någon. Har bara farit av och an hela sommaren så detta var egentligen det bästa, har jag kommit på så här i efterhand. Jag har tvättat byk, gått igenom HELA (nästan) arbetsrummet och har ordnat, fixat och donat. Och så har jag gått igeom hela garderoben och kastat bort och satt i påsar åt mina syskon. Så får de ta dem eller kasta dem! Köpte rätt så mycket i Paris å Stockholm så nu ryms de in i mitt skåp. Nu fattas bara några nya koftor till vintern. Skall inte köpa en massa billiga som noppar sig efter första tvätten utan försöka shoppa lite bättre märken och mer sällan from NU!


Den här skulle jag vilja ha i vinter.
Bild: peak

Liknande jacka från Columbia.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback