Bad hair years

har jag haft, big time. Det finns två olika alternativ: Lockigt långt och rakt (ganska) långt. Samma färg ål da tajm!!!! Och vad har jag nu gjort...bokat tid till min frisör och skall...just det göra ny permanent i hårbotten och klippa bort ca 10 cm. Så, vad händer...INGENTING...absolut ingenting. Det ser precis likdant ut som förra veckan, men är aningen mer lockigt och aningen kortare. Varje gång jag gjort permanent så skall jag vänta en månad och sen göra ljusa slingor. Jag har aldrig gjort det, fast jag sagt att jag skall göra det. Så nu säger jag ingenting, för jag gör ju ändå ingenting.

Borde väl prova någon färg någon dag...eller slingor...eller nåt.....boooring hair.....

Här är senast jag färgade håret (eller jaa, tonade)...nån form av mörkröd....inte någon höjdare precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback