En lista, länge sen sist!

1. SENASTE FILM? Den handlade om en sprutande vulkan mitt i en storstad
2. SENASTE BOK? En av annika lantz
3. VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? SOCIALT LIV för hel
4. ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅN ANNANSTANS?: Ja, i ett eget hus kanske, vid havet givetvis
5. HUR BOR DU JUST NU? Samma ställe som förr
6. TRIVS DU MED HUR DU BOR?? Jo men ett rum till vore riktigt bra
7. VART ÄR DU NU?: Det heter VAR! Jag är i arbetsrummet
8. SAKNAR DU NÅGON? Lite vänner
9. HEMMA ELLER BORTA?: Hemma
10. ASIEN ELLER AMERIKA? Både och men Amerika eftersom jag aldrig varit där 
11. VATTEN ELLER JUICE? Definitivt vatten
12. FOTBOLL ELLER HOCKEY? Ligga på soffan =)
13. HUND ELLER KATT? Ingendera men om jag måste välja tar jag hund
14. RÖSTA ELLER INTE RÖSTA?: Rösta!!!!
15. PLUGGA ELLER JOBBA? + och - med båda men säger nog jobba
16. FOTBOLLS-VM ELLER ROSKILDE? Nej tack!
17. BILJARD ELLER BOWLING?: Bowling
18. NYÅR ELLER MIDSOMMAR?: Midsommar
19. JOHNNY CASH ELLER JANIS JOPLIN? Cash kai hehehehehehe
20. TROR DU PÅ GUD? Nej
21. TROR DU PÅ SATAN? Nej
22. TROR DU PÅ MAGI?: Ja
23. TROR DU PÅ SPÖKEN? Ja
24. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? Ja, kanske 
25. TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN?: Japp, jag skall bli älg!
26. KAN DU VISA DIG UTE HELT OSMINKAD? Ibland
27. NÄMN NÅGON SKÖNHETSPRODUKT DU ALDRIG SKULLE KLARA DIG UTAN? Mascara
28. FAVORITPLAGG TILL VARDAGS? Jeans + varm tröja
29. OCH TILL FEST? Gärna kjol....snygga skor!
30. VAD SKULLE DU ALDRIG SÄTTA PÅ DIG? Tights å minikjol eller pillihousut, men säg aldrig aldrig!
31. VAD ÄR FULAST PÅ EN KILLE? JAg kan jag vet....fula kläder...en sån som inte nryr sig alls om hur han ser ut.
32. OCH VAD SKA EN KILLE KLÄ SIG I FÖR ATT BEHAGA DEJ? Rena kläder som inte är från 80-talet (köpta av mamma)
33. ÄR DU TRENDMEDVETEN? Ibland
34. DÖMER DU MÄNNISKOR EFTER DERAS YTTRE? Ibland
35. ÄR DU YTLIG? Näe
36. GÅR DU UPP NÄR VÄCKARKLOCKAN RINGER? Om jag måste
37.HUR ÄR DU NÄR DU ÄR PACKAD? Babblig
38. MINNESLUCKOR? Nej
39. HAR DU NÅGON GÅNG BLIVIT OMBEDD ATT GÅ FRÅN EN KROG? Nej.
40. HUR BOTAR MAN BÄST EN BAKSMÄLLA? Sova + vatten
41. ANSER DU SIG SJÄLV SOM SNYGG? Ibland
42. VEM ÄR SNYGGAST? Persbrandt
43. HAR DU VARIT KÄR? Självklart!
44. DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE? 8+ år
45. ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? =) nej....
46. HAR NÅGON VAROT OTROGEN MOT DIG? Nix
47. HAR NÅGON VARIT OTROGEN MED DIG? Nix 
48. BRUKAR DU OFTAST RAGGA ELLER BLI UPPRAGGAD? Måste väl säga uppraggad
49. ÄR DU SVÅRFLÖRTAD? Näää, verkligen inte
50. VEM HAR DU SNOTT DET HÄR IFRÅN? Hittade på en blogg på FL
51. IDAG: Jobbat i 4 h och nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv då jag har så tråkigt!
52. IGÅR: Jobbade 10h
53. IMORGON: Sova 
54. I ÖVERMORGON: Jobba 
55. DAGENS MUSIK: Johanna Kurkela och MLTR
56. DAGENS KLÄDSEL: Jeans + esprit tröja
57. VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Det vete gudarna, ingen aning, kaine anung
58. VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Nåt annat än det jag gör!
59. VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Lite tunnbrög, ett Granny Smith och ris å höna.
60. SENASTE INKÖP: Tunnbröd, turkiska peber och Matkalle-tidningen
61. DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Ett papper med Pelles p*ss
62. BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Jo, men jag skulle inte vilja göra det.
63. VAD GÖR DU OM HELGERNA? Jobbar eller sover
64. BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Ibland
65. HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Skivor
66. HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? 8-10
67. FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Jag e inte det
68. ÄR DU SINGEL? Nej
69. ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? Ja
60. HUR MÅR DU JUST NU? Lite trött  å uttråkad
61. HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? Varje kväll om jag har haft smink 
62. VEM VET MEST OM DIG? A, P och B
63. VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? Gardiner 
64. ÄR DU GRAVID? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback