Evigt dilemma!

Det är ju ett evigt dilemma det där med vad man skall ha på sig. Karlarna har det sååå mycket lättare. A hittade en massa snygga grejer idag på stan å så bara köpte vi dem åt honom. Träffade P och A som shoppat nya kläder inför kvällen. Eftersom jag inte hittade något så bestämde jag mig för att dra nåt gammalt över mig. Det måste ju hinnas något i mitt skåp som jag vill ha på mig??!! Och sen det ännu större problemet, vilka skor skall jag ta på mig? Kanske jag skall hoppa i min brudklänning, den hänger ju där, nytvättad och använd endast en gång =) En garanterad succe!!!

image299


Kommentarer
Postat av: eivor

hello!alltså,din brudklänning är så otroooligt vacker!!

2008-02-20 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback