Första inlägget med nya datorn...

jepp...vi har ny dator...håller på att lära mig att använda den (kommer nog att ta ett tag).

Januari är över och jag har inte gjort nånting förutom jobbat. Så ikväll kommer Pia och Anna hit, ev Bona oxå...får se. Men det skulle vara kul att det kom många. Har ingen aning om vad alla sysslar med nuförtiden. Det blev "för mycket" socialt liv i december så nu blev det noll i januari. Får se vad som händer med februari. Om en månad åker vi till Spanien och jag har knappt hunnit fundera på det ännu. jag som alltid tar reda på om resmålet typ allt ett halvår innan resan, men nu har jag knappt någon aning om var på kartan vi kommer att befinna oss. Det skall jag kolla upp nu genast...nolot! Mellanlandning i London...Londen vet jag...puh...men resten! OK, detta var ju enkelt, Valencia, Alicante, Barcelona och sen då givetvis Ibiza. Då var det kollat.  

Min lillasyster Isabelle kommer nog att bli inredningsarkitekt hon. Sååå fint jobb med sitt rum! Vi var dit förra helgen, eller var det förrförra? I alla fall så hade hon så snyggt rum att vi började fundera på att laga om vårt. Vi har inte kommit så långt...A slog sönder klädrummet istället och satte in laminat och fixade nya hyllor och två stångar så nu får jag mer av mina kläder på hängare. Och idag har jag städat i arbetsrummet och lite på nedrevåningen. Det enda jag inte gjort är att äta...det har jag glömt, inte undra på att jeansen faller av mig...nu skall jag gå och äta bums! (skall bara läsa minh e-post först)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback