Jag mötte BJÖRNEN på väg till jobbet idag...

Karhuu juoksee

Lugnt började min dag. Hoppade i bilen och körde iväg mot jobbet. Då jag närmade mig Roparnäs så såg jag en massa polisbilar och andra bilar och tänkte att: shit vilken stor razzia de har ordnat. Sen såg jag att i ett dike sprang en polis med vapen. Jaha...en fånge har rymt??? Nej, en björn springer på vänster sida av bilen, ca 30-40 meter från mig. Tur att jag hölls på vägen...shit vad skraj jag blev. Hann tyvärr ej själv ta bilder eftersom jag körde ca 80km/h.
Denna bild är tagen precis var jag såg björnen (tror jag) så min bil har precis åkt förbi eller är just på väg. Huhu huh säger jag nog....

http://areena.yle.fi/toista?id=1280236 jag kör förbi 1.29 (videon är ca 4.40minuter lång)

Bild. Yle.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback