Fina klänningar



Var tvungen att fota mig med dessa på för att sedan någon gång kunna använda dem. Då behöver jag inte prova utan kan bara kolla på bild. Smart va! Hehe... Två av dessa är uppsydda endast för mig. Den första och den sista. Hade även foton på mer klänningar, men de var inte lika snygga eller lika bra bilder.

Sen några bilder från Pias 28-års fest.

Pelle i närbild



Pia och Ronnie




Anna å Jocki kollar vem som kan få en salt pinne vågrätt...hmmm



Fätsåu i kvadrat...5 puppies inside...



Jag i en riktigt ego-bild



Och sist men inte minst Dagens nagel...=) Lila från mavala, ljuslila från Thailand (okänt märke) och glitter från depend.


Kommentarer
Postat av: Erica:)

den svarta klänningen va jättefin :)

Kramar erica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback