Jag är sjuk, men ändå inte...

Började igår passligt då jag slutade jobbet och fortsätter idag. I dag har jag dock klarat mig utan värkmedicin. Var en sväng till stan idag. Fika vid saluhallen och ett nytt nagellack. Ett av mina favoritnagellack (tunn pensel) hade torkat, TOTALtorkat. Jag blev skitsur. Ännu mer sur blir jag när både Kicks och Anttila slutat att ta in dessa nagellack med tunn pensel. Vet vad jag skall köpa i Thailand...skall försöka hitta något bra ställe i Bangkok att shoppa nagelgrejer från. I mängder!!!!!
Då vi var på stan så passade vi på att hyra en film; 27 dresses som var riktigt kul faktiskt. Medan vi såg den puttrade älgköttet i kastrullen.
I går var Pappa, Carina å Isabelle här en sväng och jag bakade lite choklad cookies och en sats med vit-choklad-banan cookies. Tänk vad man kan göra mycket med hjälp av lite Panadol 500mg =)

Kvällens program är ännu oklart, ev far vi någonstans med Anna och Jocki. Vill inte bara sitta hemma...

En klänning från 27 dresses. Övredelen är helt ok tycker jag. Nedredelen ser ut som en amppari-glasspinne!

Som alla vet så är jag en succer för fina klänningar. Funderar redan nu över om jag skall sy upp en ny klänning, då jag ändå skall till thailand, trots att jag inte ens använt den oerhört vackra som jag senast sydde upp EN ENDA GÅNG ännu. En liten svart måste ju alla kvinnor ha...men jag har ingen, ännu =)


Oanvänd i mitt skåp hänger denna. Tror jag skall ta på den på julafton, bara för att få ha på den nångång. Om ingen bjuder mig på någon fancy fest snart! *Vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback