Sjukledig jag vet....men...

var ändå tvungen att ta en sväng till Gina och Plantagen som öppnade idag. Fyyy fan vad mycket folk. Köpte ingenting och var inne på gina i 3 min och plantagen i kanske 5 min. Måste göra ett nytt försök en annan dag. I morgon skall jag lura Arto till Indiska och titta på gardiner. Och kanske och äta någonstans. Kanske jag säger åt honom att vi skall fara och äta och så i misstag så går vi förbi indiska och handlar gardiner. Hmmm....

Är alltså sjukledig nu till den 10.4. 9 dagar kvar. Fysiotortyr och ev medicinering. Vet inte riktigt vad man gör då man är sjukledig, men jag kan då säga att jag inte är så bra på det. Å andra sidan så gör det nog inte bra till nacke och rygg att ligga på soffan så jag rör nog på mig lite hela tiden. Så nu skall jag gå ner och slänga in en pizza i ugenen, det är rörelse det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback