Bröllopsnagel och gårdagen

Idag firar Finland sin självständighetsdag. Den 92:a. Något vi borde vara extremt glada och stolta över.

Här kommer en bild på naglarna som jag hade på Mammas bröllop. Och en outfitbild från igår. Efter bröllopet så hade vi lämnat båda bilarna i stan. Min på min arbetsplats och A´s i stan så då var det bara att gå och hämta dem igår. Tog väl en timme att gå till mitt jobb. Sen var vi till Eivor på 60-års fest. Sen lagade vi lasagne och åkte ut och köra på kvällen, så där som man gjorde förr i världen ;)



Köpte ett nytt whitetip lack från Kicks, men det var ganska tjockt och jag är inte nöjd med det. Det är lättare om lacket är tunnare, då torkar det även snabbare.



Jag fullt munderad för att gå och hämta bilen. Strumpbyxor, knästrumpor, odd molly underkjol klänning, jacka, halsduk, mössa, dubbla vantar och i A´s ryggsäck en till kofta och ett par till skor. Det var ganska kallt att gå så vi stannade till vid S-market och köpte lite choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback