Dagens nagel



Här är dessa naglar halvvägs färdiga. Denna gång gjorde jag som så att jag INTE rengjorde plattan mellan gångerna och resultatet blev precis lika bra. Något bättre faktiskt eftersom jag inte behövde tvätta med aceton hela tiden. Då lyckas jag alltid förstöra någon nagel.



Sen hittade jag ett av mina nailartlack som jag köpt i Thailand och fundera varför jag inte använder det oftare. Lackade två naglar och kom sen ihåg. Det LUKTAR FRUKTANSVÄRT illa. Men jag hade ju börjat så det var bara att fortsätta, sen fort på med ett topcoat och in med händerna under täcket så att de inte skulle lukta i hela rummet. Fy!

Men huvudsaken är att resultatet blev riktigt snyggt tycker jag och det har hållit hur bra som helst.

Nu sitter jag och funderar på om jag skall åka till stan eller inte, göra julgodis eller inte eller åka till biblioteket eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback