Exakt 1 månad kvar

Tills vi åker på resa. Skall bli så otroligt skönt att åka bort från vintern. Måste bara säga det igen, jag HATAR vintern. Just nu är det 13 grader ute men det skall bli 17 grader ännu idag. BLÄH!

Men vet ni vad jag gjorde igår? Jag måste ha en lös skruv i huvudet men jag packade faktiskt min väska till Thailand. Det fattas bara tidningar, en bok, ett par skor (som jag använder på jobbet), lite mediciner och typ en handduk. Jag brukar drömmar mardrömmar om att inte ha väskan packad osv. Packade ganska tidigt till förra resan också och då blev det inga mardrömmar. =) Så nu skulle jag kunna hoppa på ett sista minuten och vara borta i flera månader. Åtminståne hela januari och februari. Synd att jag inte har ett jobb som man kan utöva på distans.



Semesternaglar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback