Bestämt mig

Nu har jag bestämt mig för att det blir den där Crescent Klinte med 7 växlar. Provkörde den idag och den är underbar. Högt styre och jag beshövde inte ställa mig upp i backen utan kunde cykla ända upp. Nackdelen är ju att den är dyrare än den med 3 växlar. Men jag får väl semesterpengar snart??? =)
Och så bad jag Mele byta ut korgen mot en korg i rotting som är ljusbrun. Tona upp den lite.

Sen det där med hjälm. Efter olyckan då senast så sa jag att jag inte tänker använda hjälm, och det tycker jag till viss del ännu nu. Platta till frisyren etc. Men nu har jag hittat en så JÄKLA snygg hjälm att jag nästan blir tvungen att köpa den. Nackdel....jovisst, denna hjälm kostar 80 + 40 euro.  Och ser ut å här:



Är den helt enkelt inte fööör söt.
Bild. yakkay.com

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Den e ju helt föööör otrolig....t vacker ;)

2009-07-03 @ 08:15:27
Postat av: Linda (kusin)

Ha ha klart du ska ha en sån!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback