En Gerbybo??? Jag???

Igår var min allra första semsterdag. Nästan alla andra var upptagna på annat håll så jag tog min fina cykel och peda in till stan. Gick omkring lite i inre hamnen och kollade på "speciella" människor som gick mot rockperry. Sen diskuterade jag lite med min man och hans arbetskompis. Träffa Matias snabbt och gick sen till Strampen. Där träffade jag Laura och hennes syster. Och så såg jag Anna och Jocki och gänget som de satt med.
Sen spenderade jag slutet av gårdagen och början av denna dag tillsammans med dem. Och jag hade såå kul. Det är länge sen jag haft så kul!

Och vad jag fått lära mig igår var:

1. Att jag är ganska smart för att vara Gerby-bo. =)
2. Man säger inte Gårr i Kronby utan något helt annat.
3. Sen konstaterade jag en annan sak också, men det kan jag tyvärr inte skriva om här. Dock är det relaterat helt till mig själv, så ingen skall fundera mer över den här punkten ;)
4. O´malleý´s är helt ok. Det har varit lite sunkigt där på senaste tiden, men igår var det riktigt gemytligt.
5. Sky har kul dansmusik!
6. Min cykel är såå bäst.
7. Jag orkar cykla enda hem.

Tack till alla trevliga som var med igår! Och tack för att jag fick hänga med. Här får ni lite bilder from the evening.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback