Bilder från Christians 30-års fest och lite Odd Molly =)



Christian sjunger. Mä oon kolmekymppinen mä oon kolmekymppinen....



Jag har extremt kul.



Hmmm...varför går det mer av den laktosfria kakan????



Pia, Ronnie och Anna (och Pinglan) kommer gående mot stranden.



Matias, Steffi och Grisen förbättrar världen?!!



Matias, Emma, Steffi och födelsedagsbarnet. Och en t-shirt i present!



Mika! Som sig bör, två glas =)



Jag sjunger karaoke och har alla tre mikrofonerna, så att inte bara någon annan i misstag skall få tag på nån!!



Yo!



Helluu!



Wasss?



Häjjj!



Blink blink....



Snäll skolpojke???



Fota INT mitt hår sen, okejjj?!!



Happy happy joy joy...



Nej du mig får du inte på bild...



Hmmmm...vad sysslar du med?



Jepp, peukut ylös....



Sångfågeln



Vänt nu så ska jag drick först....



Som avslutning på festen så såg vi Älgar på väg till stan.


Tack för en underbar fest och ett extremt roligt veckoslut. Har haft det underbart och som pricken på i så ropade jag in en Odd Molly skönhet åt mig från huuto.net.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback