Flower power

Idag har jag varit aktiv som bara den. Plantagen, blomtorget och Prisma. Blommor i mängder. Vet tyvärr nog inte vad de heter (Murgröna vet jag att jag har...så kanske lobelia, obs kanske....och så en massa kivikkokasveja)
Så tyckte Arto att jag behöver lite fiskars verktyg så då köpte vi ljusblåa sådana.

Resultat:



Det blev murgröna och någon blå blomma som det inte stod på vad den hette. Jag tyckte det blev helt ok och inte för vanligt.

Sen så planterade jag en massa annat i småa färggranna krukor:



Sen några bilder med vår nya kamera (Canon PowerShot SX200IS):



Jag håller på som bäst och Arto testar kameran.



En BI-sak.



Dill på gång....



Jag e nöjd som bara den...



De där tre blommorna mellan stenarna är nyplanterade.

Tack för idag, slut för idag...

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Åhh vad fint du har gjort! Måste också köpa lite blommor och plantera. Robban fick en superfin kruka i födelsedagspresent och den måste ju få något fint i sig :-)

Postat av: Ulrica

Vad fint du gjort. Du såg pressis ut som då du va liten på dom där fotona ;) kul

2009-06-10 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback