Fy på mig för att jag inte bloggar.

Idag har jag haft en ledig kväll och försökt göra helst några vettiga saker.
1. Tvättat en maskin

2. Försökt fixa lite hemligheter till lördagen

3. Tittat i tidningar och planerat vilka blommor jag skall köpa oich vilka krukor jag skall använda etc. Jag kan då säga att det inte blir någon trädgårdsplanerare av mig inte. Det jag egentligen vill ha är en bakgård UTAN gräsmatta (ni kanske vet att jag aldrig skulle gå barfota på gräs, ush). Istället skulle där växa vilt blommor i olika färger. Jag skulle köpa påsar med roliga frön och sprida ut dem som man ger mat åt hönsen. Jepp, och det skulle bli såå fint.

4. Ätit jordgubbar och vattenmelon

5. Sovit en stund (orkade helt enkelt inte hålla ögonen öppna)

6. FUNDERAT på att gå ut och spionera på andra Gerbygårdars blomsterarrangemang för att få ideer

7. Funderat att klockan nog är för mycket för det och att jag nog inte riktigt orkar



Så här skulle min äng se ut. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback