Hos Mommo idag och hos Pappa igår

Det har blivit lite av en släkthelg den här helgen. Spenderat den med nära och kära ;) Nu sitter jag framför datorn men borde väl egentligen jobba. Har 7 olika kurser nästa vecka som jag borde planera inför. Det känns bara som lite väl just nu. Om jag kanske skulle ta några dagar nu och planera några på tisdag, kanske...

På fredag var jag för första gången på ett tag och shoppade lite i Vasa.



En kofta på Gina T som mvar nersatt med -50% och därmed ett kap. 3 nagellack från Depend, tops, Odd Molly handkräm, rakblad, en ny mössa från Kapp Ahl, tops och många par nya strumpor.

Sen igår var jag hos Pappa å Co och kastade löv!!! Jag och Isabelle



Pappa och Isabelle slog sig då de skulle kasta! Därav minerna =)



Jag, Nathalie och Isabelle



Only me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback