Äppelmos-funderingar och en dagens nagel

Har plockat en enorm påse äpplen hos Mamma och Kjell igår och funderar nu på vad jag skall hitta på att göra med dessa. Åt just upp ett! Men jag lär inte orka äta upp alla själv. Så det får bli äppelmos. Och så skall jag frysa ner en del så kan man slänga ihop till en paj sen om det blir bråttom någon gång.

Borde åka en sväng till Dolly´s boutiqe någon dag och hämta lite nya nagellack. Mitt underlack är snart slut och då det gäller underlack så är det essie som gäller. Så nu gäller det bara att hitta tid. Idag blir det äppelmos och att skriva fakturor så att jag får pengar att köpa det där nagellacket =)



Så här skall jag fixa härnäst men än så länge så har jag samma som jag hade på förra dagens nagel. Har liksom inte riktigt hunnit.

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Åhhh vad snygga naglar!!



Jag har samma funderingar som dig men med plommon. Har så mycket nu och måste ju göra något med dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback