En torsdag som denna

Har varit usel på att blogga på senaste tiden. Har riktigt dålig samvete. Å andra sidan så vet jag ju inte vem som läser min blogg, så det kan hända att jag bara skriver för mitt eget nöje också.


Var ute idag och kollade efter ett par nya gummistövlar, men ingenting tilltalade mig så det blev inga. Har sett ett par fina på nätet så det kanske blir de i alla fall.

Igår levde jag spännande tider på Tradera och inom denna dag borde jag betala varan bara jag får alla viktiga bankdetaljer. Sen hörni är det bara att vänta. ÄR SÅÅ SPÄNNANDE!!! =)


Ett par sånhär skulle jag vilja ha. I svart eller rosa. Tack!

eller turkos eller beige eller metallic










Shit, nu blev ju detta svårt. Tacka vet jag tiderna då man for till citymarket och köpte ett par vita nokia seglarstövlar som var supermoderna.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

nej nej skriv på du bara läser nog fast jag inte kommenterar ngt. :)

2010-04-19 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback