Alla hjärtansdags naglar



Skulle använda scabloner och det misslyckades totalt så det var bara att rita dit lite hjärtan för att få det att se någotsånär ut. Suck! Bättre lycka nästa gång. Jag brukar aldrig lacka om dagen efter men just nu känns det nog som om jag vill göra det.

Men jag har ju inte deppat ihop pga detta. Nej, inte alls! Jag fick ett vändagskort på posten idag och ett efterlängtat paket från USA innehållande dessa:



Orly matte vinyl, Essie Sag harbor, China Glaze for Audrey, Zoya midori, China glaze happy go lucky och OPI´s Absolutley Alice.

Dessa är beställda från Nailtec.com 23.1 och kom ida 12.2 så snabbt gick det inte. Men nu är de här och förgyller min vändag. Utöver detta finns även tulpaner i vardagsrummet för att riktigt förgylla tillvaron.


Kommentarer
Postat av: isaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

VA FINA NAGLAR! man blir avonsjuk^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback