Odd Molly

Eftersom kvaliteten på de nya Odd Molly plaggen är lite si och så, så gäller det att hålla sig till de äldra collectionerna. Har ropat in två klänningar nu på huuto.net och tradera. Ett plagg från Living Tenfold collectionen och en från Amore Spare Integritas. En är stickad och en sådan har jag länge velat ha. nu får vi se om den passar mig. Och om den inte skulle passa så får de åka vidare.

Det ligger mycket härligt ute nu, svåra saker....att hålla fingrarna i styr menar jag :)

Skall hålla er i spänning, plaggen får ni se senare då de kommit.

Medans ett vackert plagg som jag redan har i min ägo, det första molly plagget jag köpte:


Kommentarer
Postat av: emmathilda

Oj den Odd mollyn är vacker! Oj vilken svår fråga du nu ställde, en favorit!? Hmm, nå har nog ända sedan 10 år tillbaka drömt om Louis Vuitton! Men en Mulberry bayswater är också en dröm! :) Kram på dej kära vän! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback